二丁目。

十八线音乐博主😂

© 二丁目。

Powered by LOFTER
Ohio - hyukoh

音乐分享


        Long story truly short

    一言难尽的故事却是如此简短



歌词:

Look back in bitterness

回首

going back to broken

往昔的

piece of past

痛苦

staying in memories

留恋曾经的回忆

hesitating stepping

踌躇于

forward to real

重回现实的脚步

I’m stupid wanderer

不过是个愚不可及的流浪者

wandering poor fellow

可怜的彷徨者

give up now to live

抛却所有

in the peace

只为此刻的安宁

that we made before

我们早就倾注于此

Ohio gentle wave

俄亥俄温柔的海浪啊

on ocean of recall

回忆的海洋

oh hi oh hi

I watch your pain

无力的看着你的伤

oh hi oh hi

the same as mine

如我一样痛

Long story truly short

一言难尽的故事却是如此简短

rewind it ever over again

一遍又一遍倒带重温

hard to fine the rest

很难安放残存的悸动之心

world without

没有你的世界

you never can stand

我不愿苟活

I’m stupid blind old man

我就是这种固执的傻老头

deny suck a bright light

为你盲目的我抗拒那希望的强光

give up glow to

抛弃所有

live in the peace

只为此刻的安宁

that we made before

我们早就倾注于此

Ohio gentle wave

俄亥俄温柔的海浪啊

on ocean of recall

回忆的海洋

oh hi oh hi

I watch your pain

无力的看着你的伤

oh hi oh hi

the same as mine

如我一样痛

Take me from your breath

品尝一口你的气息

let me down to back to real

让我重新回归现实

I’ll erase you

我会抹去你的所有回忆

set me free from you

将执著于你的我释放

know it’s hard to try

即便我清楚这会有多难

oh hi oh hi

I watch your pain

无力的看着你的伤

oh hi oh hi

the same as mine

如我一样痛

oh hi oh hi

I watch your pain

无力的看着你的伤

oh hi oh hi

the same as mine

如我一样痛

                                        


评论
热度(103)
2017-05-03