二丁目。

十八线音乐博主😂

© 二丁目。

Powered by LOFTER
Thank You - Dido

音乐分享


长大后你还记得这首歌吗

现在会是什么样的心情体会这首歌呢


歌词:

My tea's gone cold, I'm wondering why

我的茶凉了不明白自己

I got out of bed at all

为什么要起床

The morning rain clouds up my window

清晨的乌云笼罩在窗外

And I can't see at all

我什么也看不到

And even if I could it'd all be gray

我看得到的只有一片灰色

But your picture on my wall

但看到挂在墙上的你的照片

It reminds me that it's not so bad

它提醒我事情没有我想的那么糟

It's not so bad

真的没有那么糟

I drank too much last night, got bills to pay

我昨晚喝的太多了,欠了人家很多钱

My head just feels in pain

我的头好痛

I missed the bus and there'll be hell today

我错过了班车,看来今天又要倒霉了

I'm late for work again

我上班又迟到了

And even if I'm there, they'll all imply

即使我去上班

That I might not last the day

任谁都看得出我坚持不了一整天

And then you call me and it's not so bad

接到了你的电话,我才感觉,情况不是那么糟

It's not so bad

真的没有那么糟

And I want to thank you

想谢谢你

For giving me the best day of my life

因为你给了我生命中最精彩的一天

And, oh, just to be with you

其实,有你在我身边

Is having the best day of my life

就是最好的

Push the door, I'm home at last

推开门,我还是回家了

And I'm soaking through and through

我被淋的全身湿透

And then you handed me a towel

你递给了我一条毛巾

And all I see is you

我的视线中全是你

And even if my house falls down now

即使这时候房子塌了

I wouldn't have a clue

我肯定不会有任何察觉

Because you're near me

因为你在我身边

And I want to thank you

想谢谢你

For giving me the best day of my life

因为你给了我生命中最美的一天

And, oh, just to be with you

其实,只要有你在我身边

Is having the best day of my life

任何时刻就是最美的

And I want to thank you

想谢谢你

For giving me the best day of my life

因为你给了我生命中最美的一天

And, oh, just to be with you

其实,只要有你在我身边

Is having the best day of my life

任何时刻就是最美的

 


评论
热度(7)
2017-03-16