二丁目。

十八线音乐博主😂

© 二丁目。

Powered by LOFTER
Real Love (Studio Version) - Hillsong Young And Free

音乐分享


让这个湿热的春天来些躁动。


歌词:

Staring into Your eyes
目光映入你眼帘
Makes my heart come alive
即让我重新怦动心脉
Suddenly brought to life when I met You
生命遇上了你,瞬息苏醒过来
Reaching beyond the skies
信心逾越天际之外
Running deep, stretching wide
深切宽广,无所阻碍
Perfect love realized
无比大爱崭露光彩

Here with You
因你同在
No, this love is for real
这份爱真挚无私
You will never let go
你臂膀永不放手
Never let go, oh
永远驻守
And it's more than just words
主的爱并非谈空说有
Love beyond my control
大爱足以将我照透
Out of control
穿越茫茫宇宙

This is Real Love!
这才是真爱!
This is Real Love!
这才是真爱!
This is Real Love!
这才是真爱!
This is Real Love, OH!
这才是真爱,噢!

You're pulling me closer and closer
你让彼此的距离一步步靠近
Holding my heart till the very end
牵着我心走遍地老天荒
Jesus, I'm found in Your freedom
与主重逢在自由的彼岸
This is Real Love
这才是真爱!
This is Real Love
这才是真爱!
In Your heart, I'm found
在你心中将我寻找
I want You, I want You
我需要你,我需要你
You won't let me down
你不曾让我沉沦失望
You got me, You got me
你拥有我,我属于你
This love is for real You will never let go
这份爱真挚无私,你的臂膀永不放手
Never let go, oh
永远驻守
And it's more than just words
主的爱并非谈空说有
Love beyond my control
大爱足以将我照透
Out of control!
穿越茫茫宇宙
You're pulling me closer and closer
你让彼此的距离一步步靠近
Holding my heart till the very end
牵着我心走遍地老天荒
Jesus, I'm found in Your freedom
与主重逢在自由的彼岸
This is Real Love!
这才是真爱!
This is Real Love, OH!
这才是真爱!

You're pulling me closer and closer
你让彼此的距离一步步靠近
Holding my heart till the very end
牵着我心走遍地老天荒
Jesus, I'm found in Your freedom
与主重逢在自由的彼岸
This is Real Love!
这才是真爱!
This is Real Love!
这才是真爱!

Staring into Your eyes
目光映入你眼帘
Makes my heart come alive
即让我重新怦动心脉
Suddenly brought to life when I met You
生命遇上了你,瞬息苏醒过来

This is Real Love!
这才是真爱!
This is Real Love!
这才是真爱!
This is Real Love!
这才是真爱!
This is Real Love, OH!
这才是真爱,噢!
You're pulling me closer and closer
你让彼此的距离一步步靠近
Holding my heart till the very end
牵着我心走遍地老天荒
Jesus, I'm found in Your freedom
与主重逢在自由的彼岸
This is Real Love!
这才是真爱!
This is Real Love!
这才是真爱!


评论
热度(3)
2017-03-14