二丁目。

十八线音乐博主😂

© 二丁目。

Powered by LOFTER
All You Are - Memtrix

音乐分享


Lost Fragment / 消逝的碎片


歌词:

You're pushing me to the brink
你把我推向悬崖
My body is yours.
我的身体属于你
You've won
你是赢家
I'm finding it hard to think
我很难去思考
I'm breaking it from now
从现在起我要改变它
You're pushing me to the brink
你把我推向悬崖

Feels like the air is moving through me
好像空气正从我身旁拂过
And I'm holding my breath I reach out
我屏住呼吸我伸出手
I reach out
我伸出手
I'm reaching out for all you are
我想触碰你的所有

And I'm holding my breath
我屏住呼吸
You come near
你靠近了
Oh I'm reaching for all that you are
喔我要拥有你的一切
I'm reaching out for all you are
我要拥有你的一切

You're pushing me to the brink
你把我推向悬崖
My body is yours, you've won
我的身体属于你,你是赢家
I'm finding it hard to think
我很难去思考
You're pushing me to the brink
你把我推向悬崖
Feels like the air is moving through me
好像空气正从我身旁拂过
And I'm holding my breath I reach out
我屏住呼吸我伸出手
I reach out
我伸出手
I'm reaching out for all you are
我想触碰你的所有
I'm holding my breath You come near
我屏住呼吸 你靠近了
Oh I'm reaching for all that you are
喔我要拥有你的一切
I'm reaching out for all you are
我要拥有你的一切


评论(2)
热度(98)
2016-07-21